تصاویر لوگوی شرکت‌های KBA، Heidelberg و Komori

تصاویر لوگو و شناخته شده از شرکت‌های KBA، Heidelberg و Komori، سه شرکت معتبر و پیشرو در صنعت چاپ جهانی.


3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست

1. شرکت KBA

در 205 سال گذشته، گروه Koenig & Bauer مترادف با نوآوری و پیشرفت فنی در صنعت چاپ جهانی بوده است و قدیمی‌ترین تولیدکننده ماشین چاپ در جهان است. ماشین های چاپ و سیستم‌های با فناوری پیشرفته کونیگ و بائر، به طور مداوم برای پاسخگویی به نیازهای مشتری طراحی شده‌اند و طیف گسترده خدمات آن، مردم را در سراسر جهان قادر می‌سازد تا به محصولات چاپی با کیفیت بالا دسترسی داشته باشند. ماشین های چاپ این شرکت قادر تولید محصولات برای انواع بسته بندی صنایع غذایی، نوشیدنی، دارویی و آرایشی، اسکناس، تزئینات، لمینت ها و همچنین کتاب،  مجلات و روزنامه ها می باشد.

کونیگ و باوئر در حال حاضر جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست در صنعت جعبه سازی می باشد که برای تولید انواع ماشین آلات افست با تغذیه رول وشیت ، ماشین‌های چاپ فلکسو و دیجیتال، قالب‌های دای‌کاتر تخت و چرخشی، ماشین های جعبه چسبانی، ماشین چاپ های مخصوص موارد امنیتی، چاپ روی سطوح فلزی، شیشه و ظروف توخالی  تقریباً از تمام فناوری‌های رایج چاپ استفاده می‌کند و مرکب را به طور مؤثر و دقیق روی انواع مختلفی از بسترها مانند کاغذ، مقوا، فویل، شیشه، ظروف توخالی و ورق فلزی اعمال می‌کند. این موضوع باعث می‌شود رنج تولیدات کونیگ و بائر به یکی از وسیع‌ترین سبد تجهیزات چاپ در این صنعت تبدیل شود. تخصص جامع به دست آمده از پرداختن به بسیاری از بازارهای فرعی، مبنای خوبی برای نوآوری و کاربردهای جدید در بازارهای رو به رشد چاپ بسته بندی فراهم می کند. گروه Koenig & Bauer رهبر بازار جهانی و فناوری در بازار رو به رشد چاپ بسته بندی و چاپ اسکناس است. خدمات آن طیف گسترده ای از پیشنهادات مشتری مدار از گردش کار چاپ کاملاً خودکار گرفته تا چاپ شبکه ای را در بر می گیرد و جزء مهمی از مدل کسب و کار  را تشکیل می دهد. کونیگ و باوئر قصد دارد به گسترش تجارت خدمات خود ادامه دهد، که کمتر به چرخه های اقتصادی وابسته است و سهم بلندمدت حدود 30 درصد از درآمد گروه را هدف قرار داده است. درآمد این شرکت در سال 2022 به 1185.7 میلیون یورو رسید. در سراسر جهان، در مجموع 5485 کارمند در یازده سایت تولیدی و بسیاری از سازمان های فروش و خدمات، رضایت مشتریان این گروه را تضمین می کنند.

شرکت KBA، تولیدکننده ماشین‌های چاپ - جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست می باشد
تصویری از لوگوی شرکت KBA که به عنوان قدیمی‌ترین و معتبرترین تولیدکننده ماشین‌های چاپ در جهان شناخته می‌شود.

2. شرکت Heidelberg

Heidelberger Druckmaschinen Aktiengesellschaft یک شرکت فناوری نوآور با موقعیت پیشرو در صنعت چاپ جهانی است و جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست می باشد. این شرکت به عنوان یک شریک قابل اعتماد، برای بیش از 170 سال مترادف با کیفیت و دوام  در آینده بوده است . به کمک فناوری‌های پیشرفته و ایده‌های تجاری نوآورانه این شرکت نقش مهمی در  روندهای آینده صنعت چاپ را بعهده دارد. همچنین هایدلبرگ از تخصص خود در فناوری استفاده می کند تا خود را با موفقیت در زمینه های تجاری جدید مانند خدمات الکترونیکی به موفقیت های مد نظر خود دست یابد.کسب و کار اصلی هایدلبرگ تامین نیاز مشتریان به ماشین آلات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بازار تولید  بسته بندی، چاپ لیبل و همچنین چاپ ویژه و تبلیغاتی (چاپ تجاری) است. تمرکز این شرکت بر افزایش بهره‌وری کل زنجیره ارزش با دیجیتالی کردن و خودکار کردن مراحل فرآیند به ویژه با راه‌حل‌هایی در زمینه‌های روباتیک، هوش مصنوعی و مدیریت گردش کار مبتنی بر نرم‌افزار ستودنی است.

HEIDELBERG با سهم بازار بیش از 40 درصد، ارائه‌دهنده پیشرو ماشین‌های افست ورق (شیت فد) با فناوری در تولید محصولات چاپی با کیفیت و تیراژ بالا است. علاوه بر این، این شرکت موقعیت خود را در چاپ فلکسوگرافی برای بازار بسته بندی و چاپ لیبل دیجیتال در سال های اخیر گسترش داده است. در مجموع حدود 9500 کارمند به همراه شرکای فروش  در 250 سایت در 170 کشور در سراسر جهان، اجرای الزامات مشتریان و توسعه مستمر شرکت هایدلبرگ در بازار را تضمین می کنند. با فروش خارجی حدود 87 درصد، وجود فروش سازمان دهی شده و خدمات جهانی برای هایدلبرگ بسیار مهم است. این شرکت در بازارهای اصلی صنعت چاپ حضور دارد و با پوشش خدمات گسترده به مشتریان خود در دسترس بودن ماشین آلات  با کیفیت بالا را تسهیل می کند. سایت های تولیدی این شرکت در کشورهای آلمان و چین واقع شده اند. خدمات در هایدلبرگ با در دسترس بودن جهانی و راه حل های دیجیتال آن مشخص می شود. مشتریان می توانند در تمام ساعات شبانه روز چه برای تعمیرات ضروری و چه در دسترس بودن قطعات یدکی به پشتیبانی هایدلبرگ تکیه کند. از 270000 قطعه یدکی و ماژول مختلف که برای انتخاب در دسترس هستند، حدود 130000 قطعه خدمات به طور دائم در انبار موجود است. این به هایدلبرگ این امکان را می‌دهد تا حدود 95 درصد از سفارش‌های دریافتی را به صورت روزانه به هنگام دریافت آنها انجام دهد و قطعات مربوطه را در عرض 24 ساعت به هر مقصدی در سراسر جهان ارسال کند.

دیجیتالی کردن خدمات نیز بسیار مهم است. اساس این خدمات دیجیتالی ابر HEIDELBERG است که  از آن برای دسترسی مشتریان خود به یک مجموعه داده گسترده استفاده می شود. برنامه های کاربردی مبتنی بر ابرهایدلبرگ  امکان برنامه ریزی و کنترل موثر وظایف تعمیر و نگهداری را فراهم می کنند. به این ترتیب، هایدلبرگ به مشتریان خود کمک می کند تا کارایی خود را بهبود بخشند، فرکانس و مدت تماس های خدماتی را کاهش دهند و فرآیندهای خود را بهینه کنند.

ماشین‌های افست شیت‌فید شرکت هایدلبرگ در دو محل تولید ساخته می‌شوند: در ویزلوخ-والدورف، آلمان، ماشین‌های چاپ کاملا خودکار و با پیکربندی خاص‌تر را تقریباً در تمام کلاس‌های فرمت خود بر اساس نیاز مشتری مونتاژ می‌شود. در شانگهای چین، مدل‌های با کیفیت بالا، عمدتاً از پیش تنظیم شده، با تمرکز بر بازار آسیا تولید می‌شود. هایدلبرگ همچنین با شریک خود در سایت Masterwork در تیانجین به عنوان بخشی از یک سرمایه گذاری مشترک تولید قطعات مشترکی دارد که سهم استفاده از قطعات داخلی را در چین  به میزان قابل توجهی افزایش می دهد .در Weiden (Oberpfalz)،هایدلبرگ ماشین‌های چاپ فلکسوگرافی اینلاین و دستگاه‌های قالب‌گیری نوآورانه را توسعه و مونتاژ می‌کند. با استفاده از این تجهیزات، مشتریان در سراسر جهان محصولات بسته بندی مقوایی را از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی گرفته تا بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی و دارویی تولید می کنند Langgöns محل تولید اولیه سیستم های چاپ لیبل است.

سایت تولید Ludwigsburg قطعات، ماژول ها و ماشین آلات پس از چاپ را تولید می کند. ریخته گری در سایت آمستتن، یکی از قدرتمندترین کارخانه ها در سراسر اروپا، مهم ترین تامین کننده قطعات ریخته گری و قطعات بزرگ برای سایت های تولید هایدلبرگ است. متخصصان تولید قطعات مکانیکی در Wiesloch-Walldorf و Brandenburg شبکه تولید را تکمیل می کنند. به طور کلی در تولید، هایدلبرگ بر قطعاتی تمرکز می کند که کیفیت آنها یک عامل کلیدی است و محصولاتی که به کمک تخصص های این شرکت مزایای رقابتی را  فراهم می کند. هایدلبرگ به طور مستمر هزینه ها و فرآیندها را با هدف بهینه سازی یکپارچگی عمودی تجزیه و تحلیل می کند و به طور مداوم در حال توسعه سیستم تولید خود است تا بتواند در آینده به افزایش بهره وری خود ادامه دهد.

لوگو از شرکت Heidelberg - جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست می باشد
تصویری از لوگو و شرکت Heidelberg، یکی از شرکت‌های برجسته و نوآور در صنعت چاپ جهانی.

3. Komory

از زمانی که شرکت کوموری در سال 1923 تاسیس شد، گروه کوموری تلاش کرد تا با تولید ماشین های چاپ به جامعه و فرهنگ آن کمک کند. با سرعتی زیاد، تغییرات تکنولوژی نه تنها شرایط اجتماعی، بلکه کل محیط پیرامون صنعت چاپ را نیز متحول کرد و کوموری شعار خود را  عملیاتی ساخت:

 ” زمان آن است که تعهد خود را برای استفاده از هر قدرتی که در اختیار داریم برای پیشرفت یک قدم در هرلحظه بکار بگیریم.”  

با اعمال سه رویکرد گوش دادن با دقت به نظرات مشتریان، تلاش برای ارائه بهترین خدمات با مشاهده چاپ از دیدگاه کاربر و ارائه محصولات و فناوری هایی که بهترین راه حل هستند، کوموری معتقد است با تلاش مجدانه و صمیمانه به عنوان شرکتی که “کندو” )استاندارد داخلی شرکت برای فراتر از انتظارات بودن( را ارائه می دهد، می تواند به ارزش واقعی برند خود دست یابد.

اکنون، مانند گذشته، کوموری تمام تلاش خود را می کند تا شرکتی باشد که از طریق فعالیت های خلاقانه ای که از مشتریانش سرچشمه می گیرد، الهام بخش فرهنگ “کندو” باشد و این شرکت جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست می باشد. این شرکت ژاپنی با فروش سالانه 97000 میلیون ین ژاپن یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان ماشین آلات حوزه چاپ افست رول و شیت فد بویژه در بخش چاپ های commercial و نشر است و با دارا بودن 2500 کارمند در سراسر جهان طور مستمر تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات خود را به روز می کند.

لوگو شرکت Komori - جزو 3 تامین کننده برتر ماشین های چاپ افست می باشد
تصویری از لوگو و شرکت Komori، یکی از شرکت‌های پیشرو در تولید ماشین‌های چاپ با تاریخچه‌ای طولانی از نوآوری.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *