تصویر گروه صنعتی الماس سبز کویر
تاریخچه الماس سبز کویر یزد

گروه صنعتی الماس سبز کویر در یک نگاه

 

الماس سبز کویر یزد

گروه صنعتي الماس سبز فعالیت خود را در سال 1378 با هدف تولید و اشتغال‌زائی و با ایجاد خطوط کامل تولید کاغذ و تولید انواع ورق و به دنبال آن چاپ و تولید کارتن با به‌کارگیری از ماشین‌آلات پیشرفته و افراد متخصص در سه شرکت مجزا آغاز نمود. (تاریخچه الماس سبز کویر)

عناوین این مجموعه ها عبارتند از :

1. شرکت مجتمع چاپ و صنایع بسته‌ بندی الماس سبز کویر

2. کارخانه مدرن کاغذ صنعت سبز در استان یزد

3. کاغذ کار الماس سبز

درسال 1399 مجموعه موفق شد کارخانه کارتن پلاست هدیش ایساتیس را راه¬اندازی کند و پس از ان در سال 1400 کارخانه جعبه سازی فرا هنر نوین را با جدید ترین تکنولوژی¬های روز دنیا احداث کرد.

کارخانه چاپ و صنايع بسته‌بندی الماس سبز

اين مجموعه صنعتي كه بزرگ‌ترین تولیدکننده صنايع سلولزي در منطقه به شمار می‌رود، در زميني به وسعت 20000 مترمربع و بالغ‌ بر 12000 مترمربع سالن توليد و انبار همراه با 150 نفر از مجرب‌ترین کارکنان در دو بخش مشغول بكار است.

بخش ورق‌سازی

در بخش ورق‌سازی این مجموعه با استفاده از انواع کاغذهای خارجی اعم از کرافت و وایتاپ و همچنین کاغذهای داخلی باکیفیت بالا توانایی تولید در انواع ورق روی سینگل¬های E، B ، C،B & C و C & E را جهت کارتن¬های مختلف دارا است.

 بخش کارتن‌سازی

در بخش کارتن‌سازی این مجموعه با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته همچنین نیروهای آموزش‌دیده و مجرب، توانایی تولید کارتن با ابعاد متنوع با استفاده از 3 ماشین چاپ با ظرفیت 7 و 8 رنگ و چسب به‌صورت آنلاین را دارا است.

ویژگی‌ها برتر و تاریخچه شرکت الماس سبز کویر:

  • تاسیس: 1378 (یکی از پیشگامان صنعت بسته‌بندی نوین)
  • هلدینگ صفر تا صد بسته‌بندی: شامل شرکت مدرن کاغذ به‌عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان کاغذ کرافت و کارتن‌سازی‌های کاغذ کار الماس، الماس سبز کویر، آپادانا، مجتمع فیروزه،
  • هدیش کارتن پلاست و فراهنر نوین جهت تولید جعبه‌های لوکس و صادراتی
  • تنوع محصولات: تولید انواع کارتن‌های 3 لایه و 5 لایه، انواع طراحی‌های بر اساس ویژگی‌های مکانیکی و گرافیکی کارتن و بهینه‌سازی سفارش‌ها به‌صورت رایگان جهت داشتن مناسب‌ترین کیفیت و پایین‌ترین میزان قیمت
  • مشتریان خاص: اکتیو، دکتر عبیدی، ایرانول، پاکسان، پدیده شیمی، صنایع غذایی کاله، رامک، پگاه
  • صادرات به عراق و امارات
  • تعداد کارمندان پنج مجموعه هلدینگ: بالای سیصد نفر
  • دارای گواهینامه ایزو 9001، 45001، 14000، 45000
  • ارسال محصول با تست ریپورت
  • امکان ساخت قالب و کلیشه رایگان برای سفارش‌ها 500000 تا در فصل
  • دارای استراتژی‌های برخورد با قیمت‌های نوسانی بازار

کارخانه كاغذ كار الماس سبز

كاغذ كار الماس نيز در زميني به وسعت 18000 مترمربع و با 8000 مترمربع سالن با 95 نفر کارکنان داير گرديده و توانائي توليد انواع كاغذ فلوتينگ، شبه كرافت، لاينر را از ضايعات OCC و مواد افزودني خارجي به بهترين وجه ممكن را داراست و افتخار این را دارد که تنها فلوت جایگزین کاغذ مازندران، فلوت ASK را تولید می‌نماید.
این شرکت در سال 91 مفتخر به دریافت استاندارد ملی ایران و استانداردهای ایزو 9001، 18001 و 14001 گردیده و همچنین با تلاش و پشتکار مدیریت و کارکنان دلسوز این مجموعه موفق به دریافت گواهی ارزشمند صنعت سبز و تندیس اجلاس بین‌المللی حامیان زمین گردید.

 مجموعه مدرن کاغذ صنعت سبز

در اوایل سال 1394 یکی از منحصربه‌فردترین شرکت‌های تولید کاغذ بسته‌بندی کشور درزمینه تولید کاغذ کرافت و وایت تاپ چندلایه باکیفیت در حد استاندارد جهانی و با ظرفیت روزانه 300 تن در زمینی به مساحت 85000 مترمربع،12000 متر سوله و خط انتقال کاغذ اختصاصی به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه با 250 نفر پرسنل همگام با دو مجموعه قبلی مشغول فعالیت است.

این شرکت در حال حاضر امکان تولید کاغذهای کرافت لاینر KL، شبه کرافت KLB و تست لاینر سوپر TLS را دارد.

کارخانه هدیش کارتن پلاست

کارخانه کارتن پلاست هدیش ایساتیس فعالیت خود را از سال 1399 با واردات یکی از بهترین ماشین آلات تولید شیت های پلی پروپلین ( کارتن پلاست ) و در زمینی به مساحت 15000متر واقع در شهرک صنعتی فولاد یزدآغاز نمود.

مجموعه کارتن پلاست هدیش در راستای افزایش کنترل کیفیت و کاهش قیمت تمام شده محصول، تولید گرانول سازی و شیت را همزمان در دستور کار خود دارد.

صنعت تولید کارتن پلاست به جهت نداشتن آثار تخریبی برای محیط زیست بعنوان صنعت سبز شناخته می شود و در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساخت و ساز، صنعت بسته بندی، خودروسازی، لوازم خانگی، کشاورزی و بازیافت کاربرد دارد.

فراهنر نوین

در تاریخچه الماس سبز کویر، شرکت فراهنر نوین در سال 1401 به بهره برداری رسیده است و عمده تولیدات آن شامل جعبه های لوکس مقوایی برای مصارف مختلف بهداشتی آرایشی،جعبه های صنایع غذایی، شیرینی و شکلات، دخانیات، صنایع الکترونیک، صنایع خودرو و غیره است.

وجه تمایز این مجموعه با سایر شرکت های مشابه، وجود پرسنل طراح حرفه ای به همراه ماشین آلات با تکنولوژی روز اروپا است که امکان تولید جعبه با کلیه افکت های مد نظر مشتریان در تیراژ انبوه را به ارمغان آورده است.

تولید کاغذ، جعبه و کارتن مادر در مجموعه، تضمین کننده قیمت، زمان تحویل و کیفیت مناسب محصول تمام شده است و امکان تقدیم پکیج کامل بسته بندی را برای مشتریان میسر می سازد.
یکی از دغدغه های مشتریان و توزیع کنندگان جعبه، بحث بهداشتی بودن سالن و شرایط تولید می باشد.

فراهنر نوین کلیه استانداردها و الزامات یک مجموعه با گرید دارویی را رعایت کرده و یک سالن ایزوله با اجزاء ساختمانی و تهویه مطلوب و بهداشتی را احداث نموده است.

زیر مجموعه های

گروه صنعتی الماس سبز

almas sabs fas 1

شرکت الماس سبزکویر

فاز ۱: تولید کننده انواع ورق سه لایه و پنج لایه مقوایی

almas sabs fas 2

شرکت الماس سبز کویر

فاز۲: تولید کننده انواع کارتن سلولزی

 
modern kaghaz

کارخانه مدرن کاغذ صنعت سبز تولید کننده کاغذ بسته بندی

 
دستگاه چاپ افست

شرکت چاپ و بسته بندی و جعبه سازی فراهنرنوین از تولیدات شرکت : جعبه سازی، لیبل و ورق های لمینتی

karton plus

شرکت کارتن پلاست هدیش ایساتیس تولید کننده انواع ورق و جعبه پلی پروپیلن

kaghaz kar almas 1

شرکت کاغذکار الماس تولید کننده انواع کاغذ فلوتینگ

firoze karton pars

شرکت مدرن کارتن صنعت سبز تولید کننده انواع کارتن